پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه سوری با قاطعیت برخورد می کند

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی کردستان گفت: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ علی مجیدی در جمع خبرنگاران استان کردستان، گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال رعایت نکات ایمنی و پرهیز از اقدامات پرخطر چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: مجرمان سایبری در پوشش فروش مواد محترقه با طراحی درگاه پرداخت جعلی، اطلاعات کارت بانکی را سرقت کرده و آن را خالی می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان کردستان با تاکید براینکه والدین باید با نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود مراقب اغفال شدن آنها توسط کلاهبرداران سایبری در فضای مجازی باشند، افزود: خرید و استفاده از وسایل مخاطره آمیز شب چهارشنبه آخر سال علاوه بر تأثیر منفی بر اقتصاد جامعه آرامش مردم را در آستانه بهار سلب می کند.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: باید با ممانعت از خرید وسایل ممنوعه و خطرناک بذر وحشتی را که قاچاقچیان این کالا در جامعه کاشته اند از ریشه بخشکانیم.

وی یادآور شد: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان کردستان بیان کرد: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.

سرهنگ مجیدی در ادامه به نحوه فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها و رستوران های بین راهی با اخذ مجوز از مراکز ذی ربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و متناسب سازی فضاها و پوشاندن فضای خود به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد، می توانند به مسافران خدمات ارائه کنند.

وی اظهار کرد: فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب افطار مجاز است.

کد خبر 2767976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha