کالاهای باکیفیت کرمانشاهی باید به مردم معرفی شوند

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه خرید کالای کرمانشاهی را گامی مهم در مسیر رونق تولید و اشتغال استان معرفی کرد و گفت: خوشبختانه واحدهای صنعتی ما از تولیدات با کیفیتی برخوردارند و در صورت فرهنگ سازی و معرفی مناسب، حتما مردم کرمانشاه از این کالاها استقبال خواهد کرد.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در آیین تقدیر از شرکت های صنعتی حامی حقوق مصرف کنندگان که در مجموعه سیمان مدلل برگزار شد؛ عنوان کرد: حرکت علمی نظام جمهوری اسلامی حتی مورد تایید بدخواهان نظام هم قرار گرفته و این نشان از آن دارد که کشور ما در این شرایط دشوار همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد.

وی افزود: در نظام‌های سرمایه‌داری احترام مردم به دلیل هزینه‌ای است که برای خرید کالا انجام می دهند ولی در دیدگاه‌های غیر مادی و مترقی الهی،  انسان‌ها به دلیل انسان بودن دارای عزت و کرامت هستند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: گازکشی به روستاهای صفر مرزی و مناطق صعب العبور، در منطق نظام‌های مادی توجیه اقتصادی ندارد ولی جموری اسلامی با آن نگاه انسانی و الهی به هانی گرمله در نقطه صفر مرزی و هجیج در یک مسیر کوهستانی گازرسانی می کند تا مردم در رفاه باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ما پیشرفت و تعالی کرمانشاه نیازمند انسجام همدلی و تلاش بیشتر است در ادامه عنوان کرد: کرمانشاه سرشار از ظرفیت‌ها و فرصت‌هاست و اگر همه همدل و همراه باشیم این استان می‌تواند به مراتب زیباتر، پیشرفته‌تر و پیشتازتر از شرایط کنونی آن باشد.

صحرایی تصویب ۵ مرداد به عنوان روز ملی کرمانشاه را حاصل یک تلاش چند ماهه دانست و گفت: از تمامی صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان دعوت می‌کنم که در روز ملی کرمانشاه به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت های خود در فضای داخلی و خارجی کشور بپردازند.

وی خرید کالای کرمانشاهی توسط مردم را گامی مهم در مسیر تولید و اشتغال استان معرفی کرد و گفت: خوشبختانه واحدهای صنعتی ما از تولیدات با کیفیتی برخوردارند و در صورت فرهنگ سازی و معرفی مناسب، حتما مردم کرمانشاه از این کالاها استقبال خواهند کرد.

مدیر ارشد استان همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری یک همایش بین المللی در روز ملی کرمانشاه خبر داد و گفت: این همایش بستری برای معرفی توانمندی‌های شرکت های داخل استان و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری خواهد بود.

 وی در ادامه انتخابات ۱۱ اسفند را یک رویداد بزرگ معرفی کرد و گفت: طیف بسیار متنوعی از نامزدها در این انتخابات به رقابت می‌پردازند و قدرت انتخاب مردم بسیار زیاد است.

 وی گفت: انشااله روز جمعه همه ما کرمانشاهی‌ها پرشکوه و پرتعداد در پای صندوق‌های رای حاضر شویم تا نمایندگانی در تراز نام بزرگ کرمانشاه انتخاب کنیم.

کد خبر 2767526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha