مطالبه اصلی مردم بازگشایی معابر مرزی و تجارت رسمی در بازارچه ها است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سقز و بانه گفت: حل مشکلات کولبران از طریق بازگشایی معابر مرزی و تجارت رسمی در بازارچه ها از مطالبه های اصلی مردم است که در اولویت پیگیری بنده قرار دارد.

عثمان رحیمی در گفت و گو با کردپرس، گفت: توسعه متوازن منطقه ای، توجه ویژه به اقتصاد و معیشت جامعه، احیای جایگاه نظارتی و مردمی مجلس شورای اسلامی از جمله اهداف و مواردی است که باید در کشور مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با اشاره به وظایف ذاتی نمایندگان مجلس، اظهار کرد: تدوین و تصویب قوانین جامع و کارشناسی، نظارت عالیه و تخصصی بر امورات کشور، اظهارنظر صریح و قاطع در تمام مسائل داخلی و خارج، تحقیق و تفحص از روند و مشکلات کشور باید از رویکردهای کلی مجلس باشد زیر آنچه امروز کشور از آن رنج می برد کم توجهی نمایندگان به این موارد است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سقز و بانه افزود: در کنار برنامه های کلی برای توسعه منطقه و ارتقای جایگاه قانونگذاری و نظارت مجلس، ارتقای معیشت آحاد جامعه، پیگیری مطالبات فرهنگیان و کارکنان دولت، مشکلات صنفی، بیمه ای و رفاهی کارگران از برنامه های مدنظر من است.

رحیمی ادامه داد: توجه ویژه به سان و منزلت زنان، بیمه زنان خانه دار، اشتغال جوانان، حل مشکلات کولبران از طریق بازگشایی معابر مرزی و تجارت رسمی در بازارچه ها در اولویت های پیگیری بنده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه ازاد تجاری کردستان باید دارای برنامه و هدفگذاری باشد پیگیری الحاق سقز و جذب سرمایه گذاری را در این منطقه حائز اهمیت خواند و بر پیگیری آن تاکید کرد.

کد خبر 2767518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha