عوامل اجرایی برگزاری انتخابات «اصل بی‌طرفی» را رعایت کنند

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات، تأکید کرد: عوامل اجرایی برگزاری انتخابات «اصل بی‌طرفی» را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا با اشاره به بحث انتخابات و ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها، تاکید کرد: هرگونه مأموریت خارج از استان، مگر در موارد ضروری، ممنوع است.

وی تأکید کرد: هیچ مدیری و یا فرمانداری حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند کما این که تاکنون مدیران در این راستا خوب رعایت کردند و به قانون پایبند بودند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: همه عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات  اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و باید پای‌بند به قانون باشند. همکاری همه دستگاه‌ها از جمله شرکت توزیع نیروی برق استان، شرکت گاز و دیگر دستگاه‌ها برای تکمیل زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات ضروری است.

وی اضافه کرد: مکان‌های درنظر گرفته شده برای اخذ رای، باید تا قبل از شروع فرآیند برگزاری انتخابات به‌طور مستمر مورد بازدید قرار گیرد و اطمینان حاصل شود که محل اخذ رای  برخوردار از همه امکانات مورد نیاز باشد.

استاندار ایلام بیان داشت: مدیران از هر اقدامی که موجب تشویش اذهان عمومی و نارضایتی عمومی می‌شود جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: ستاد بحران استان و شهرستان‌ها در انتخابات درحال آماده باش کامل باشند و دستگاه‌های زیرساختی و خدماتی با تمام توان پای کار بیایند.

بهرام نیا تصریح کرد: ستاد انتخابات استان بسترساز و تسهیل‌گر انتخاباتی پرشور  است که در این راستا فرمانداران و مدیران در جهت شور انتخاباتی همه تلاش خود را به‌ کار گیرند.

وی اضافه کرد: ۱۵ اسفندماه عملکرد مدیران روابط عمومی ارزیابی و در دو حوزه انعکاس دستاوردهای دولت و انتخابات ارزیابی می‌شوند.

کد خبر 2767214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha