۶ هزار میلیارد تومان بسته سرمایه گذاری جدید در سنندج تدوین شده است

شهردار سنندج از تدوین بسته های سرمایه گذاری برابر با ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه ها می تواند در توسعه شهر سنندج نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی در جمع خبرنگاران کردستان، گفت: پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران شهرداری، یکی از اولویت ها و دغدغه های تمام مدیران شهرداری است.

وی با بیان اینکه در زمان شروع به کار این دوره شهرداری و شورای سنندج چند ماه حقوق پرسنل عقب افتاده بود و با حجم بالای مطالبات پیمانکاران مواجه بودیم، اظهار کرد: با برنامه ریزی های خوبی که انجام شد به روزرسانی پرداخت حقوق پرسنل به عنوان یکی از مهم ترین مشکلاتی که همواره مدیریت شهرداری سنندج را در گذشته به شدت درگیر خود گرفته بود، انجام شد.

شهردار سنندج افزود: اکنون حقوق و مزایای نیروهای حجمی، شرکتی، قراردادی و رسمی به جز دی ماه که انسداد حسابی در یکی از پرونده های حقوقی شهرداری پیش آمده بود، پرداخت شده است و حقوق دی ماه نیز به زودی پرداخت می شود. در مجموع تمام حقوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری تا پایان اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

رشیدی ادامه داد: در کنار به روزرسانی حقوق پرسنل، اعمال افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگری که در دو مرحله وزارت کار اعلام کرد، از دیگر اقداماتی بود که در شهرداری سنندج انجام شد، زمینه رضایتمندی را بین پرسنل کارگری این نهاد ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه کارت رفاهی خاص پرسنل طراحی و رونمایی شد و چند ماه یک بار شارژ می شود، یادآور شد: این اقدامات می تواند تاثیر مثبتی در خدمات رسانی هرچه بیشتر مجموعه شهرداری به شهر و شهروندان داشته باشد.

شهردار سنندج بیان کرد: با وجود تمام محدودیت های مالی شهرداری سنندج، امسال با ریل گذاری و نگاه تخصصی و دید توسعه محوری همه نقاط شهر تعیین و سعی شد زمینه برای تحقق عدالت اجتماعی در خدمات رسانی به مردم در مناطق و نواحی مختلف به ویژه حاشیه شهر فراهم شود. در همین راستا، با اتمام پروژه های نیمه تمام در سال گذشته، پروژه های جدید براساس نیاز شهر در بخش های مختلف، عمرانی با محوریت رفع مشکلات ترافیکی، سرمایه گذاری، ورزشی، فضای سبز، مناسب سازی، تحقق شهرداری الکترونیک و ... کلید خورد و با پیشرفت خوبی جلو رفت.

رشیدی با اشاره به اینکه اجرای نهضت آسفالت در کنار اجرا و کلید خوردن پروژه های عمرانی، با محوریت رفع ترافیک از اتفاق ها خوبی بود که زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کرد، گفت: انجام بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت و بهسازی با صرف ۱۳۰ هزار تن آسفالت، ویترین خوبی از خدمات دولت را به مردم به نمایش گذاشته است که این روند سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2766895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha