۲ پروژه آبرسانی در شهرستان بانه با اعتبار ۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: پروژه های آبرسانی به روستاهای ولی آباد و خوری آباد شهرستان بانه با ۸ میلیارد تومان اعتبار و برای جمعیت مجموع ۸۹۵ نفر افتتاح شد.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد در مراسم افتتاح این پروژه گفت: یکی از مهمترین اقدامات شرکت آبفا توجه به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی روستاها به شکل پایدار است و در این راستا در دهه فجر امسال پروژه های مختلفی به بهره برداری رسیده و می رسد.

وی افزود: امروز در شهرستان بانه پروژه آبرسانی به روستای خوری آباد با هدف تأمین آب این روستای ۶۱۵ نفری و با هزینه ۳ میلیارد و ۵۶۸ میلیون تومان افتتاح شد که در این پروژه ۳۰۰ متر شبکه آب و احداث مخزن ۲۰۰ مترمکعبی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: دیگر پروژه ای که در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت آبرسانی به روستای ولی آباد با هدف تأمین آب این روستای ۲۸۰ نفری و با هزینه ۴ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان افتتاح شد که در این پروژه ۸ کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن ۸۰ مترمکعبی انجام شده است.

فرهاد ادامه داد: در دهه فجر آبرسانی به ۱۳ روستا در ۵ شهرستان استان با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان برای جمعیت ۲۱ هزار و ۶۲۹ نفر و تصفیه خانه فاضلاب روستای قروچای شهرستان دهگلان با اعتبار ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای جمعیت ۵ هزار و ۳۸۸ نفری این روستا، به بهره برداری می رسد.

کد خبر 2766708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha