۳۵ پروژه صنعتی، عمرانی و خدماتی توسط استاندار کردستان در بانه افتتاح شد

۳۵ پروژه صنعتی، عمرانی و خدماتی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر توسط استاندار در شهرستان بانه به بهره برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان، طرح های صنعتی، عمرانی و خدماتی در شهرستان بانه افتتاح شد.

استاندار کردستان در مراسم افتتاح یکی از پروژه های مخابراتی در بانه که در شهرک صنعتی این شهر برگزار شد، گفت: شهرک صنعتی بانه یکی از فعال ترین شهرک های صنعتی استان است و یکی از نیازهای آن وجود تکنولوژی های ارتباطی است که با افتتاح این پروژه نیاز این شهرک برآورده شد.

گفتنی است امروز در روند سفر یک روزه استاندار به شهرستان بانه ۸ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار کردستان به شهرستان بانه که به مناسبت دهه مبارک فجر امروز دوشنبه انجام شده است شامل افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی بانه، افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا، ۹ کوخ و چهار واحد صنعتی، بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه، افتتاح مسکن مددجویان و بهره برداری از ۸ پروژه شهری و روستایی اداره مخابرات و افتتاح پست فوق توزیع برق و بهره برداری از پنج پروژه آسفالت و روکش راه روستایی است.

یک واحد تولید لوازم خانگی در بانه به بهره برداری رسید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان هم صبح امروز در مراسم افتتاح واحد صنعتی لوازم خانگی در بانه، گفت: پروژه صنعت هیراصنعت در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۶۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۴۹۰ مترمربع احداث شده است.

بختیار خلیقی افزود: این واحد صنعتی تولید انواع لوازم برقی برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و به صورت غیرمستقیم ۵۰ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده و در این واحد تولید می شود.

وی اظهار کرد: سالانه در این واحد تولید ۲۴ هزار قلم انواع لوازم خانگی تولید می شود.

این واحد تولیدی با ظرفیت اسمی تولید ۲۴۰ هزار دستگاه لوازم خانگی امروز دوشنبه با حضور اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در شهرک صنعتی بانه به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در این مراسم گفت: ۹ قلم لوازم خانگی برقی در این واحد با ظرفیت تولید سالانه ۲۴۰ هزار دستگاه تولید و روانه بازار می شود.

بختیار خلیقی میزان اشتغالزایی این واحد را ۲۳ نفر دانست و افزود: این واحد در زمینی به مساحت هزار و ۴۳۰ مترمربع و سرمایه گذاری ثابت ۲۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی اظهار کرد: شهرک صنعتی بانه به قطب تولید لوازم خانگی و لامپ در غرب کشور تبدیل شده است و بیشتر واحدهای مستقر در این شهرک هم به تولید این محصولات اختصاص دارد.

۲۵ پروژه گاز رسانی در بانه به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت گاز رسانی کردستان هم  گفت: به مناسب دهه مبارک فجر ۲۵ پروژه گازرسانی در شهرستان بانه به بهره برداری رسید.

احمد فعله گری روز دوشنبه همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح پروژه های گاز رسانی شهرستان بانه، گفت: برای اجرای پروژه های شهرستان بانه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه ها ۳۰۳ خانوار از گاز برخوردار شدند، افزود: این پروژه ها شامل ۱۲ روستا، ۹ کوخ و ۴ واحد صنعتی و تولیدی است.

مدیرعامل شرکت گاز رسانی کردستان با اشاره به پایان گاز رسانی در شهرستان بانه، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۱ روستا و ۱۰۰ کوخ از گاز بهره مند هستند.

کد خبر 2766604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha