۳۲۲ هزار نفر از مردم ایلام تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

سرویس ایلام - مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی در دو حوزه خدمات کوتاه مدت و بلند مدت به مردم خدمت رسانی می کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی اشرف تابانی عنوان کرد: ما رسانه را جزئی از وجود خودمان می دانیم و از انتقاد سازنده استقبال می کنیم چرا که انتقاد سازنده به پیشرفت سازمان ما کمک خواهد کرد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در دو حوزه خدمات کوتاه مدت و بلند مدت به مردم خدمت رسانی می کند، جمعیت تحت پوشش استان در حال حاضر ۳۲۲ هزار نفر است که در این دولت ۵ درصد به این جمعیت در استان اضافه شده است.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام تأکید کرد: از خدمات مهم سازمان تامین اجتماعی در این دولت توجه به بازنشستگان است که قریب به ۳۵۵۰ وام به بازنشستگان اعطا کردیم، 

قریب به ۵۵۰ نفر از بازنشستگان عزیز با هزینه سازمان به مشهد مقدس اعزام شدند.

تابانی گفت: در بحث شناسایی بیمه شدگان از طریق بازرسی کارگاهها که قریب ۴۸۰۰ نفر بود در این دو سال به رتبه ۵ رسیدیم در حالی که تا قبل از این دولت در رتبه منفی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: از خدمات دیگر سازمان طرح فراگیر است ، طرح زنان خانه دار، دانشجویان، ورزشکاران و کارفرمایان است که در این ۲ سال قریب ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به جمعیت استان اضافه شده که یکی از کارهای خوب تامین اجتماعی است.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام توضیح داد: در سطح استان سه درمانگاه و یک بیمارستان (بیمارستان زاگرس) داریم که به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات می پردازد.

تابانی ادامه داد: در خصوص ساخت و ساز ما در سازمان تامین اجتماعی در ایلام قریب ۲۰ سال در سطح استان توجه خاصی به این موضوع نشده بود و در این دو سال یک پروژه عظیم داریم یکی در شهر ایلام ساختمان مشترک ادارات کل و درمان که الان با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در حال انجام است که انشاالله در هفته دولت سال آینده افتتاح خواهد شد و دیگری پروژه ساختمان شعبه ملکشاهی است که انشاالله در این هفته عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد 

وی افزود: ما رسانه را جزئی از وجود خودمان می دانیم و همیشه هم افتخار می کنیم که رسانه ها بیشتر از ما تلاش می کنند، چون دغدغه رسانه ها رفع مشکلات مردم است و بنده هم همیشه تاکید دارم در هر نقطه و در هر ساعت و مکانی مشکلات سازمان تامین اجتماعی وجود دارد به ما سریعاً اعلام کنید و ما هم قطعاً به نحو شایسته ای پاسخگو خواهیم بود، ما از انتقاد سازنده استقبال می کنیم چرا که انتقاد سازنده به پیشرفت سازمان ما کمک خواهد کرد

کد خبر 2766613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha