آموزش و پرورش باید به فراگیری علم و دانش توجه ویژه داشته باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: توجه به تحصیل علم و دانش یکی از راه های خدمت به نظام و انقلاب اسلامی ایران است و آموزش و پرورش باید این رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم نمادین زنگ انقلاب در مدرسه شهید نامدار مرادی سنندج، گفت: دستاوردهای ۴۵ ساله نظام اسلامی تمام منطقه را تحت الشعاع قرار داده است و این مهم نتیجه دستیابی ما به فناورهای مختلف است که توسط جوانان این مرز و بوم حاصل شده است لذا اگر بخواهیم به این مملکت خدمت کنیم باید به فراگیری علم و دانش توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب معنویت است لذا دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت باید در کنارتحصیل علم به معنویت و خودسازی توجه داشته باشند، چرا که هرکس در این انقلاب اهل خودسازی نباشد موفق نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: حب وطن یک اصل اساسی دیگر در این نظام و انقلاب است و بی شک حب این مملکت و دین جزو اصول اساسی و تاکید رهبری است و همه باید دوستدار کشور بوده و اجازه ندهیم جوانان و نوجوانان ما در دام خائنان بیفتند.

تمام برنامه های دهه فجر پیوست فرهنگی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: مردمی بودن ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم با تمام توان دربرنامه های دهه فجر شرکت کرده و براساس شعارهای انتخاب شده عمل کنیم.

هاشم ناظمی جلال ادامه داد: تمام برنامه های ما در آموزش و پرورش در ایام دهه فجر پیوست انتخاباتی خواهد داشت و تلاش می کنیم زمینه مشارکت حداکثری مردم و دانش آموزان و فرهنگیان را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

وی یادآور شد: در این ایام در مجموعه آموزش و پرورش همصدا با مردم ایران و با بهره گیری از رهمنودهای مسئولان T زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و جشن های پیروزی انقلاب فراهم خواهد شد.

کد خبر 2766420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha