حجت الاسلام پورذهبی: انتخابات تجلی رای و نگاه مردم است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: گاهی انتخابات پرشور و گاهی هم کم شور بوده، اما نکته مهم این است که در نهایت، مردم فرد مورد نظر را انتخاب می کنند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در نشست طلاب و روحانیان که در مریوان برگزار شد، وظیفه همه روحانیان و ماموستاها را جذب و تربیت طلبه دانست و گفت: تربیت طلبه های با سواد، با عمق و دارای فکر و متخلق رسالت اصلی روحانیان است.

وی با بیان اینکه اخلاق در راس دروس طلبگی است و باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: اعمال و عبادت یک آخوند و طلبه باید صحیح و پسندیده باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: طلبه باید به استقلال، انقلاب و اسلام علاقه داشته و اندیشه های متعالی داشته باشد و در راستای رفع فتنه و اختلاف افکنی قدم بردارد. طلاب اهل سنت و اهل تشیع تفاوتی با هم ندارند و همه باید با کیفیت و با سواد باشند.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به احصای برخی مشکلات ماموستاها در استان، ادامه داد: مشکلات اداری، محتوایی، بیمه و درسی ماموستاها تا حدودی بررسی شده و کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح و رای دادن به پیشرفت شهر کمک خواهد کرد، یادآور شد: کسانی که در این شهر کاندیدا می شوند، فرزندان همین شهرند. بر همین اساس باید مورد حمایت قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: مردم تعیین کننده کیفیت انتخابات هستند و این، امری قابل افتخار است و کمتر در کشورهای عربی همسایه اتفاق می افتد. انتخابات تجلی رای و نگاه مردم است و امید است بتوانیم به قله اهداف برسیم.

کد خبر 2766115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha