۱۷ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان ارسال شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شد و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی گفت: با وجود بارش برف در روزهای اخیر، برودت هوا و مسدود شدن راه های ‏مواصلاتی روستاهای استان، هیچ مشکلی بابت تامین سوخت روستاییان نداریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از سهمیه سوخت نفت سفید روستاهای ‏استان ارسال شده است، افزود: این میزان مصرف نفت سفید نسبت به مدت مشابه ‏سال قبل با کاهش ۲۳ درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: راستی‎ ‎آزمایی خانوارهای نفت سفید ‏سوز و توسعه گازرسانی در استان از دلایل کاهش مصرف این سوخت در استان است.

نوکانی با اشاره به هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیته بحران منطقه در ‏خصوص آمادگی تامین سوخت زمستانی از ارسال بیش از ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر ‏نفت سفید به روستاهای سخت گذر استان خبر داد و ادامه داد: سوخت روستاهای ذکر شده از ‏خرداد سال جاری ارسال و ذخیره سازی شده است.

وی به توزیع نفت سفید بین فروشندگی های نفت سفید شهری اشاره کرد و یادآور شد: این شرکت ‏آمادگی توزیع سوخت جایگزین در مواقع اضطراری و قطعی گاز را داشته و اقدامات لازم در ‏این راستا صورت گرفته و همه فروشندگی های نفت سفید شهری و تاسیسات گازمایع در ‏حالت آماده باش هستند.‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۲۶۳ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح ‏استان از وجود ۹ هزار خانوار نفت سفیدسوز فاقد گاز طبیعی در استان خبر داد و بیان کرد: سهمیه سالیانه این خانوارها بر روی کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ ‏می شود.

کد خبر 2765800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha