افزایش ۱۷۳ درصدی کالاهای ترانزیتی از گمرکات کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه از رشد ۲۴۴ درصدی وزن و افزایش ۱۷۳ درصدی ارزش کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه در نه ماهه سپری شده از سالجاری خبر داد .

به گزارش کردپرس؛ علی اصغر عباس زاده وزن کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات این  استان در نه ماهه سال جاری را ۲ میلیون ۵۸۵ هزارو ۵۹۵ تن به ارزش یک میلیاردو ۱۷ میلیون و ۵۹۹ هزارو ۷۹۰ دلار عنوان کرد.

وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۲۴۴ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۱۷۳ درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: گمرک پرویزخان با ۹۹۰ میلیون و ۷۷۲ هزارو ۹۲۸ دلار به وزن ۲ میلیون و ۵۴۱ هزارو ۷۰۷ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه،سهم ۹۷ درصدی ارزش و سهم ۹۸ درصدی وزن را از آن خود کرد.

وی افزود: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۲۳۸ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۳ درصد و از حیث وزن ۲ درصد عنوان کرد و مقدار آن را ۲۶ میلیون و ۸۲۶ هزارو ۸۶۲ دلار به وزن ۴۳ هزارو ۸۸۸ تن بیان کرد.

عباس زاده، عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد.

کد خبر 2765744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha