حضور معنا دار نماینده ردصلاحیت شده در میز خدمت دولت در کامیاران

حضور مسئولان ارشد در شهرستان ها در قالب میز خدمت می تواند نتایج مثبتی برای رفع مشکلات آن شهرستان ها در پی داشته باشد؛ اما یکی از آفت های این سفرها سوء استفاده نمایندگان فعلی در آستانه انتخابات برای اهداف انتخاباتی است.

کرد پرس-  روز پنجشنبه 21 دی ماه،  میز خدمت در شهرستان کامیاران برپا شده بود و یکی از نمایندگان فعلی این حوزه انتخابیه که در هیات نظارت بر انتخابات، صلاحیتش برای دور بعدی انتخابات رد شده است، با هدفی نامعلوم در میز خدمت دولت در این شهرستان حضور یافته بود.

گویا این نماینده دارویی در داروخانه های سیاسی، درمانی برای مداوای تایید صلاحیت خود نیافته است به همین خاطر آخرین "تلاش درمانی" خود را در نزدیکی به دولت در پیش گرفته است.

این نماینده دارویی پس از دفاع ضعیف از دولت در حضور رئیس محترم جمهور در سفر دوم ایشان به استان ، درمان رهایی از این مخمصه را  دو قطبی سازی جامعه انتخاباتی تشخیص داده بود اگر چه  تا کنون نتیجه ای هم از این روان درمانی سیاسی نگرفته است.

این حضور معنا دار، کنار  میز خدمت دولت؛  مزید شائبه دوقطبی موجود می گردد و امیدی نیز بر کیمیای درمانی نماینده ی دارو دوست می باشد.

نمایند ای  که فرصت چهارساله خدمت را عموما صرف رفع و رجوع منویات خود و گسترس داروخانه هایش در کشور کرده است، حالا در اندک فرصت باقی مانده، با ایستادن نمادین پای میز خدمت دولت در کامیاران هدفی جز ترمیم تصنعی اعتبار از رفته می تواند داشته باشد؟

شائبه استفاده تبلیغاتی از میزهای خدمت دولت را دست اندکاران این حرکات نمادین باید مدیریت کنند و نباید فضا را برای انتخابات سالم شائبه انگیز کنند.

کد خبر 2765605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha