نماینده ولی فقیه در کردستان: حاج قاسم که سردمدار جبهه مقاومت و اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عزت و عزتمندی را شیوه یک فرد مسلمان و شهدا عنوان کرد و گفت: حاج قاسم از این ویژگی برخوردار و داعیه دار و بیان کننده این مکتب بود.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات تروریستی روز گذشته کرمان، گفت: زائران مزار شهید سلیمانی مورد تهاجم قرار گرفتند و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: در سایه ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توان از حاج قاسم که سردمدار جبهه مقاومت و اسلام است، از راه و روش، منش و سلوک شهید سلیمانی درس گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عزت و عزتمندی را شیوه یک فرد مسلمان و شهدا عنوان کرد و افزود: حاج قاسم از این ویژگی برخوردار و داعیه دار و بیان کننده این مکتب بود.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: دشمنان می خواهند ملت ایران را خار کنند، اما هیچگاه نتوانسته و نخواهند توانست، چرا که ما ملت امام حسین(ع) هستیم و ذلت از ما دور است.

وی اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی را از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی دانست و یادآور شد: حاج قاسم همه چیز، جان، مال و عزت خود را در راه اسلام، کشور و مردم فدا کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان میهن پرستی را شاخصه اصلی دیگر شهید سلیمانی عنوان کرد و بیان کرد: خداوند در قرآن نیز به این مسئله مهم اشاره فرمود؛ باید در مقابل دشمنان بجنگیم، نبرد و جهاد کنیم.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: امروز دنیا به همه مسلمانان و کسانی که در این کشور زندگی می کنند افتخار می کنند، فضای مجازی را نبینید که دشمنان دنبال دروغ پراکنی و تبلیغات منفی هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه با هم قدر عزت، استقامت و ایستادگی کنونی در کشور را بدانیم، اظهار کرد: پرچم انقلاب به دست حاج قاسم و همرزمان جبهه مقاومت بالاست و باید همواره آن را حفظ کنیم.

کد خبر 2765296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha