حکم محکومیت ٣ نفر از شهرداران سابق بوکان صادر شد

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حکم محکومیت قطعی سه تن از شهرداران سابق شهر بوکان که به اتهام های مختلف از جمله تضییع حقوق دولتی تحت تعقیب بودند، صادر شده است.

به گزارش کردپرس، ناصرعتباتی در این خصوص اظهار کرد: ٣ تن از شهرداران سابق بوکان که از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ تصدی مدیریت شهری را برعهده داشتند، به اتهام های تضییع حقوق دولتی، اجرا نکردن صحیح قوانین مملکتی و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی تحت تعقیب قرار گرفته بودند که پس از سیر مراحل قانونی رسیدگی، حکم قطعی آنان در محاکم تجدیدنظر استان صادر شد.

او اضافه کرد: این افراد به حبس، شلاق و جزای نقدی و همچنین جبران خسارت محکوم شده اند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: اجازه تجاوز به حقوق بیت المال و اموال عمومی به هیچ کسی داده نخواهد شد و با مرتکبان چنین جرایمی با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛ در فاصله زمانی سال ١٣٩٠ تا ١٣٩٥، هفت شهردار متصدی پست شهرداری بوکان بوده اند که ٣ نفر از آنها در سه دوره متفاوت مجددا به عنوان شهردار خدمت کرده اند.

هفته گذشته نیز  احکام ٢ تن از شهرداران محکوم شده مهاباد که مقرر بود «به اتهام ارتشا و اختلاس و رشا هر کدام ترتیب به مجازات‌ ۱۳۶ ماه حبس تعزیری و دیگر محکوم علیه به ۹۰ ماه حبس تعزیری همچنین جزای نقدی، شلاق تعزیری، رد مال مورد اختلاس به دولت و انفصال دایم از خدمات دولتی محکوم شوند»، صادر شد اما این افراد اکنون متواری اند و از دسترس قانون خارج شده اند!

کد خبر 2765181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha