افزایش پروازهای فرودگاه سنندج در اولویت پیگیری های کردستان قرار دارد

استاندار کردستان افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را اولویتی جدی در راستای دسترسی راحت و آسان شهروندان به حمل و نقل هوایی و تکلیف خود عنوان کرد.

به  گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، با تلاشگران این عرصه دیدار کرد و ضمن تبریک به همه کارکنان فرودگاه که امنیت را به صنعت هوانوردی هدیه می دهند، از زحمات آنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش فرودگاه در توسعه فعالیت های اقتصادی و گردشگری در استان، اظهار کرد: حمل و نقل هوایی لازمه توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار است.

استاندار کردستان تقویت و افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را اولویتی جدی در راستای دسترسی راحت و آسان شهروندان به حمل و نقل هوایی و تکلیف خود برشمرد و افزود: صنعت هوایی مزیت ویژه ای نسبت به سایر انواع وسایل حمل و نقل از لحاظ جابجایی سریع مسافر برای تمامی آحاد جامعه دارد.

زارعی کوشا ادامه داد: خوشبختانه کردستان جزو محدود استان هایی است که ۲ فرودگاه دارد و ما به دنبال استفاده حداکثری مردم عزیز و گردشگران از این ظرفیت هستیم.

وی به پیگیری های مجدانه برای تاسیس شرکت هواپیمایی بومی استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: سرمایه گذار این حوزه بدنبال تامین نیازهای این امکان بسیار مهم برای استان است.

کد خبر 2764997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha