آزادی ۲۳۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد در گرو ۱۵۰ میلیارد تومان

مدیر ستاد دیه کردستان از آزادی ۲۲۵ نفر از زندانیان زندان های استان خبر داد و گفت: برای آزادی ۲۳۰ زندانی دیگر ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش کرد پرس، محمد خسروی از آزادی ۲۲۵ نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان های استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: مبلغ بدهی این تعداد زندانی ۱۰۰ میلیارد تومان بود که خوشبختانه با تأمین این میزان افراد به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی اظهار کرد: از این ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن از طریق گذشت شکات، ۴۴ میلیارد تومان قبولی اعسار، ۲۰ میلیارد تومان کمک بلا عوض ستاد دیه کشور و استان، خیرین، نهاد ریاست جمهوری و بنیاد مستعضفان و مابقی نقدینگی خود زندانیان تأمین شده است.

مدیر ستاد دیه استان کردستان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۳۰ زندانی جرائم غیرعمد دیگر در زندان های کردستان چشم انتظار آزادی هستند، افزود: برای آزادی این تعداد نیز بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است که از همه فراد متمکن و خیرین درخواست می شود که هر کدام به سهم خود در این کار خیرخواهانه و خداپسندانه ما را یاری کنند.

خسروی از برنامه ریزی ویژه برگزاری جشن گلریزان همانند سالیان گذشته در کردستان خبر داد و ادامه داد: این مراسم همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان کشوری، استانی و اقشار مختلف امسال پررنگ تر از قبل برگزار خواهد شد تا بلکه بتوانیم هر کدام به سهم خود در آزادی و بازگشت زندانیان به آغوش خانواده خود نقش داشته باشیم.

وی یادآور شد: خیرین و عموم مردم بدانند که کمک های آنها در جای درست و صرف آزادی زندانیان هزینه می شود.

کد خبر 2764835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha