امدادرسانی به ١٥٠ نفر گرفتار شده در کولاک تکاب

سرویس آذربایجان غربی- در پی برف و کولاکِ محور تکاب-شاهین دژ ، نجاتگران پایگاه امداد و نجات گردنه مائین بلاغ هلال احمر تکاب به ۱۵۰ نفر امداد رسانی کردند.

حمید محبوبی، مدیر عامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:  از ساعت ۱۰:۵۰ اول دی ماه  به دلیل بارش برف و کولاک، تردد در محور شاهین دژ به تکاب به سختی و با کندی انجام گرفت.

او افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات  مائین بلاغ هلال احمر تکاب بلافاصله به محل اعزام شدند و توانستند در محور مواصلاتی تکاب-شاهین دژ ۵۰ دستگاه خودروی سواری را رهاسازی کنند.

 مدیر عامل هلال‌احمر آذربایجان غربی بیان کرد: امدادگران با کمک به بستن زنجیر چرخ و هدایت خودروهای منحرف شده از جاده، به ۱۵۰ نفر از سرنشینان در راه مانده متاثر از این برف و کولاک امدادرسانی کردند.

محبوبی گفت: همچنین نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان تکاب به ۵ نفر از در راه ماندگان این برف و کولاک در پایگاه امداد و نجات مائین بلاغ اسکان دادند.

مسمومیت با گاز شهری در روستای خلج ماکو

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی بیان کرد: روز گذشته گزارش حادثه ای مبنی بر مسمومیت با گاز شهری در روستای خلج دریافت شد و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه ۱۵ مصدوم داشت که بعد از اکسیژن تراپی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستانهای ماکو و شوط انتقال داده شدند.

کد خبر 2764730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha