چم بشیر کرمانشاه ساماندهی می‌شود

سرویس کرمانشاه _ شهردار منطقه هفت کرمانشاه گفت : اعتبارات مناسبی از ردیف‌های بودجه‌ای بخش‌های عمرانی ،خدمات شهری و فضای سبز به بهسازی مسیر رودخانه چم بشیر اختصاص یافته است.

به گزارش کردپرس؛ کنعانی افزود :از سال گذشته تا کنون اقدامات مناسبی همچون خاکبرداری ،بیس ریزی و زیر سازی درفاز ۳تا ۵ رودخانه چم بشیر انجام شده است ‌

وی آسفالت ریزی ،ساخت دیوار مالون ، جدول گذاری معابر اطراف رودخانه به صورت دوبل و تکی و لکه گیری را از دیگر اقدامات انجام شده در مسیر رودخانه چشم بشیر اعلام کرد .

کنعانی با اشاره به لایروبی مکرر رودخانه ی چم بشیر گفت :بیش از ۸۰۰ تن زباله و ۱۸۰۰ تن نخاله نیز در این محدوده جمع آوری شده است

وی احیا و گسترش فضای سبز در مسیر رودخانه چم بشیر را از دیگر برنامه های اجرا شده شهرداری منطقه هفت عنوان کرد و یاد آور شد :تاکنون ۱۲۰ اصله نهال غرس شده است

کنعانی با بیان اینکه رودخانه چم بشیر و مسیر آن در نواحی مختلف شهرداری قرار داردگفت :شهرداری منطقه هفت در بخش های عمرانی ،خدمات شهری و فضای سبز بیشتر از سایر نواحی اعتبار اختصاص داده است.

شهردار منطقه هفت افزود :طبق قانون، لایروبی،بهسازی و نگهداری رودخانه های داخل شهر و حریم آن به عهده آب منطقه ای غرب و آبفا می‌باشد اما جهت زیبایی شهر و تعامل با دستگاه های مربوطه شهرداری اقدامات مناسبی را در مسیر رودخانه چم بشیر انجام داده است.

گفتنی است رود خانه چم بشیر از سراب طاقبستان در شمال شرقی شهر کرمانشاه سرچشمه گرفته و پس از عبور از درون بخشی از شهر در نهایت به رود قره‌سو می‌ریزد .

کد خبر 2764707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha