کارآفرینان برتر استان ایلام تجلیل شدند

سرویس ایلام - طی آیینی از کارآفرینان برتر استان ایلام تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در یازدهمین جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر کشوری تامین اجتماعی در استان ایلام از زعفر تنهاپور خطبه‌سرا، داوود کافی‌آبادی، شمسی امیدبیگی، محمدرضا میرزاکرمی و مصطفی الیاسی به عنوان کارآفرینان برتر استانی ایلام در یازدهمین جشنواره ملی انتخاب کارآفرینان برتر تجلیل شد.

علی اشرف تابانی مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان با بیان اینکه در استان ایلام نزدیک به ۵۳ درصد از جمعیت ایلام تحت پوشش بیمه هستند، بیان داشت:  این پوشش بیمه شامل ۷۹ هزار اشتغال است.

وی با بیان اینکه در حوزه رفع مشکلات کارفرمایان نزدیک به یک هزار و ۴۰۰ کارفرما مشمول تقسط بدهی شدند، عنوان کرد: بیش از ۸۱۵ کارگاه مشمول بخشودگی جرائم بیمه‌ای  شده‌اند.

جمیل شوهانی مدیرکل دفتر اشتغال و سرمایه گذاری استانداری ایلام نیز در این مراسم گفت: در حوزه کارآفرینی ۱۱۱ هزار مشمول بیمه تأمین اجتماعی و همچنین ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد کارگاهی در سطوح مختلف پیمانکاری، کارفرمایی و فردی مشغول فعالیت و از حمایت و مزایای سازمان تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر برخورداری واحدهای تولیدی از معافیت‌های مالیاتی، خاطرنشان کرد: بخشش و تقسیط جرائم و همچنین معافیت‌های مالیاتی، مشروط بر تداوم اشتغال باید از سوی سازمان تأمین اجتماعی و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهترین شکل در استان اجرا و عملیاتی شود.

کد خبر 2764618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha