احتمال کناره گیری دائمی تیم اتومبیل رانی کردستان عراق از مسابقات

سرویس جهان- راننده کردتبار تیم اتومبیل رانی کلاس جی تی سی کردستان عراق که قهرمانی این مسابقات را در کارنامه خود دارد، از احتمال کناره گیری همیشگی این تیم از مسابقات خبر داد

به گزارش کردپرس، ایزاک توتوملو، راننده کردتبار ساکن اسپانیا که قهرمانی مسابقات بین المللی جی تی 3 سال 2013 در تیم اتومبیل رانی کردها را در کارنامه خود دارد و قبلا با عنوان تیم اتومبیلرانی کردستان عراق و با نام تیم بارزانی در مسابقات شرکت کرده است، اعلام کرد به دلیل نیافتن اسپانسر جدید این احتمال وجود دارد که تیم کردها برای همیشه از مسابقات کلاس جی تی سی حداحافظی کند.

توتوملو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، از ناکامی در یافتن اسپانسر جدید خبر داد. قبلا حکومت اقلیم کردستان عراق از اسپانسرهای اصلی این تیم محسوب می شد اما در ماههای گذشته نتوانسته حامی مالی برای این تیم پیدا کند.

به نوشته نشریه اتومبیل اسپرت، توتوملو قهرمانی کلاس جی تی 3 اسپانیا در سال 2013 در کارنامه خود دارد و در مراحل پایانی برخی مسابقات مهم جهانی مانند مسابقات 24 ساعته دیتونا، مسابقات 24 ساعته دبی، جی تی اوپن و دبیلو تی سی سی حضور داشته است.
او که قبلا اسپانسرهایی خود از جمله شرکت روفگو داشته، تاکید کرده بود این حمایت ها باعث خواهد شد تیم مسابقات اتومبیلرانی کردستان با قدرت به صحنه رقابت های بین المللی باز گردد.

کد خبر 2764541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha