برخورد پلیس ایلام با اراذل و اوباش مقتدرانه است / رسانه‌ها مشاور پلیس

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با اعضای حقیقی شورای اطلاع رسانی دولت، تأکید کرد: هر گاه اراذل و اوباش برای مردم و در مقابل ماموران انتظامی قدرت نمایی کنند، مجموعه نیروی انتظامی با اقتدار برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال سلمانی خاطرنشان کرد: در طرح توقیف خودروهای شوتی، ایلام استان دهم کشور است. ایلام در مسیر خودروهای شوتی و قاچاقچیان قرار دارد و ۱۸۰ خودرو توقیف شده است.

وی افزود: طرح آرامش در شهر و انضباط در شهر در اطراف مدارس، دانشگاه، بازار و... توسط پلیس ایلام اجرا می‌شود و از نظر ما وجود حتی یک معتاد برای استان زیاد است و اولویت ما برخورد مقتدرانه با مواد مخدر و خرید و فروش مواد است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: موضوع خودکشی و کاهش این آسیب اجتماعی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و باید فرهنگ سازی و آسیب شناسی شود و آموزش در دانشگاه و مدارس داده شود.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: حضور در مساجد به طور سرزده و اتفاقی در بین مردم و شنیدن مطالبات کف جامعه، بسیار برای ما سودمند بوده است و اطلاعاتی که از این جلسات مردمی به دست می‌آوریم بسیار برای ما ذی قیمت است.

سرهنگ عالی پور معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز در این جلسه عنوان کرد: رسانه‌ها یکی از اصلی‌ترین مشاوران معاونت اجتماعی و مجموعه نیروی انتظامی هستند و نیازمند تبیین و حمایت اصحاب رسانه استان هستیم.

او گفت: ماموریت های فراجا متعدد است و اگر رسانه‌ها کمک نکرده و ماموریت‌های ما را تسهیل نکنند، در انجام وظایف موفق نخواهیم بود.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: انتشار صحیح و سریع اخبار و اطلاعات مربوط به مجموعه نیروی انتظامی از انتظارات معاونت اجتماعی از اهالی رسانه استان ایلام است.

عالی پور گفت: ایلام از نظر جرم یکی از استانهای پاک کشور است و خوشبختانه پلیس در برابر مجرمین خود را به روز کرده و در برابر پیچیدگی اعمال مجرمانه سعی کرده از آنها جا نماند.

کد خبر 2764271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha