دولت اقلیم کردستان در حادثه آتش سوزی منطقه سوران آشکارا و تعمدی سهل انگاری کرده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نماینده پیشین جنبش نسل نو درمجلس عراق، دولت اقلیم کردستان را به سهل انگاری آشکار و عمدی درحادثه آتش سوزی اخیر در منطقه سوران دراستان اربیل متهم کرد.

به گزارش کردپرس، یسری رجب درگفتگو با خبرگزاری «بغداد الیوم» گفت: کاملا" آشکار شده است که دولت اقلیم کردستان فقط به فکر منافع حزبی و منافع خاص خود است و می خواهد همچنان به فساد و دزدی های خود ادامه دهد و به فکر مردم نیست.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی‌ها در سال گذشته و سال جاری نیز تکرار شده است، افزود: این موضوع نشان می دهدکه تحقیقات شفاف و بی‌طرفانه ای برای کشف علت واقعی این حادثه و اقداماتی برای محکومیت آشکاردولت اقلیم کردستان و احزاب فاسد حاکم براقلیم و عدم مسئولیت پذیری آنها دربرابر شهروندان اقلیم صورت نمی گیرد.

گفتنی است که روزگذشته(جمعه 17آذر1402)یک مجتمع مسکونی در شهرستان سوران از توابع استان اربیل دچار آتش سوزی شد که این حادثه تا کنون ۱۴ کشته و ۴ زخمی برجای گذاشته است.

 به دستور نخست وزیر اقلیم کردستان کمیسیون تحقیقی برای بررسی علت این حادثه تشکیل شده است.

در نوامبر 2022 نیز یک مجتمع مسکونی سه طبقه دراستان سلیمانیه بر اثر انفجار گاز به طور کامل فروریخت که براثرآن 15 نفر کشته و 15 نفر مجروح شدند.

کد خبر 2764208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha