سیل‌بند بلوار صنایع ایلام دوباره فرو ریخت

سرویس ایلام - بر اسر بارشهای اخیر در شهر ایلام، سیل‌بند بلوار صنایع شهر ایلام بار دیگر فرو ریخت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مردم شهر ایلام در سالهای گذشته نیز شاهد تخریب سیلبند و متعاقب آن فرو ریختن بخشهایی از این بلوار بوده اند که در تازه ترین رخداد، بر اثر موج بارشی اخیر در استان، یک بار دیگر این بلوار فرو ریخت و باعث هشدار مسئولین جهت عدم تردد عابر پیاده و خودروها از این بلوار شد.

این مشکل در دیگر نقاط شهر ایلام نیز وجود دارد و به خیابانهایی که بر روی این مسیل‌ها احداث شده اند، نمی توان امیدوار بود و با اطمینان بر آنها قدم گذاشت.

افشین مظفری شهردار ایلام در این خصوص گفته: سیلبند مسیرهای بلوار صنایع، پونه در میدان سلیمان فارسی، علی‌آباد در منطقه مهرآباد (بانبرز)، بلوار اصناف، خیابان سمندری در هسته مرکزی شهر، بلوار آزادی و بلوار جنب مصلی فاقد استحکام سازه‌ای هستند و با توجه به احتمال ریزش و خطر سقوط در این سیلبند، مردم به ویژه رانندگان از این مسیر تردد نکنند.

حدود 30 متر از بلوار صنایع که بر روی یک مسیل قدیمی سنگی ملاتی قرار دارد فرو ریخته و به گفته شهردار ایلام 60 میلیارد ریال خسارت به بار آورده است.

وی همچنین تاکید کرده: با توجه به اینکه "همه سیلبندهای سطح شهر ایلام فرسوده و فاقد استحکام است" رانندگان از تردد غیرضروری بر روی این مسیل‌ها اجتناب کنند.

کد خبر 2763512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha