برگزاری ۱۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان در هفته بسیج در کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در هفته بسیج امسال یک هزار و ۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان و ۹۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، سردار امان الله گشتاسبی در نشست خبری با رسانه های کردستان که با موضوع برنامه های هفته بسیج در استان کردستان برگزار شد، گفت: بسیج قدمتی به اندازه عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران دارد و بخش اعظمی از دستاوردهای این نظام حاصل وجود بسیج است.
وی با بیان اینکه زیبنده ترین نقش بسیج در انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: در هر جایی که توانسته ایم موفقیتی به دست بیاوریم، حاصل تلاش بسیجیان بوده است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: نگاه تحول گرایی امسال در هفته بسیج در برنامه های هفته بسیج وجود دارد و برنامه های امسال با دیگر سال ها متفاوت است.
سردار گشتاسبی با بیان اینکه جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت ۳ مولفه مهم در برنامه های هفته بسیج هستند، ادامه داد: در هفته بسیج یک هزار و ۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان و ۹۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی برگزار می شود.
وی یادآور شد: اهدای ۵۰۰ فقره جهیزیه به مددجویان کمیته امداد، برگزاری جشن عشایر، برگزاری ۸۸ یادواره شهدا در سطح استان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، برگزاری نشست های تبیینی و دیدار با اقشار مختلف جامعه بخشی از برنامه های این هفته است.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: جشن گلریزان و آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، مانع زدایی در راستای رشد تولید از واحدهای تولیدی، نشست با شعرا و محافل شعر، گردهمایی بزرگ بسیجیان و دیدار نمایندگان بسیج با رهبر انقلاب از دیگر برنامه های این هفته است.
سردار گشتاسبی گفت: رزمایش اقتدار با حضور ۲۴ هزار بسیجی، همایش دختران حاج قاسم، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی ‌مزار شهدا بخش دیگری از برنامه های این هفته است که انتظار داریم رسانه ها در راستای اطلاع رسانی این برنامه ها ما را حمایت کنند.

کد خبر 2763376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha