رئیس اقلیم کردستان و رئیس یک هیئت بلند پایه سازمان ملل باهم دیدار کردند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اقلیم کردستان با رئیس تیم مستقل بازنگری استراتژی فرستاده سازمان ملل در عراق دیدار کرد و از تلاش ها و حمایت های سازمان ملل در عراق برای کمک و همکاری در عرصه های مختلف تشکر کرد.

به گزارش کردپرس، نچیروان بارزانی بە نقل از روداو روز چهارشنبه (2023/11/15)، در اربیل با ولکر پرسس، رئیس تیم مستقل بازنگری استراتژی فرستاده سازمان ملل در عراق دیدار کرد.

رئیس اقلیم کردستان گفت: «در این دیدار درخصوص سفر ولکر پرسس به عراق و دیدارهای او با مقامات ارشد عراقی تبادل نظر کردند و بر اهمیت کارها و وظایف هیئت سازمان ملل و آژانس های آن در عراق و اقلیم کردستان تاکید کردند».

نچیروان بارزانی ضمن تشکر از نقش و حمایت سازمان ملل متحد و آژانس های آن در عراق و  کمک های آنها در مسائل و عرصه های مختلف، به تلاش و فعالیت های سازمان ملل اشاره کرد که پس از روند آزادی عراق به ثبات و ارتقای دموکراسی و بهبود عملکرد نهادها کمک کرد.

بر اساس این بیانیه ی رئیس اقلیم کردستان، ولکر پرسس دیدگاه خود را در مورد ماموریت سازمان ملل در عراق و درخواست عراق برای بازنگری با مسئولیت نماینده سازمان ملل بیان کرد. همچنین از اظهار نظر رئیس اقلیم کردستان درباره ماموریت و تلاش های سازمان ملل متحد برای همکاری و کمک به عراق تشکر کرد.

در این دیدار همچنین وضعیت داخلی اقلیم کردستان و آخرین تحولات اوضاع سیاسی عراق و منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 2763303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha