کردستان استان فرهنگ و وفاداری به انقلاب اسلامی است

رئیس جمهور گفت: کردستان استان فرهنگ، استان وفاداری به انقلاب شکوهمند اسلامی، استان ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان و استان ایثارگران و شهدا و چهره های مفاخر و ماندگار است.

به گزارش کرد پرس، سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به استان کردستان از طریق فرودگاه سنندج، در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه به استان کردستان سفر کرده ام خوشحالم و به همه خانواده شهدا و ایثارگران ادای احترام می کنم، بزرگانی که امنیت استان مرهون تلاش آنهاست و مردان و زنانی که کردستان را حفظ کردند.

وی اظهار کرد: امروز ما به برکت خون شهدا در استان کردستان وحدت داریم، وحدت و امنیت داریم و این وحدت و امنیت زمینه توسعه یافتگی و کار و تلاش برای استان کردستان را فراهم می کند.

رئیس جمهور افزود: در دور اول سفر ما ضرورت های استان را شناسایی کردیم و طرح هایی در جای جای استان آغاز شد و بنا بر گزارش هایی که داریم بسیاری از این طرح ها اجرایی شده و ما می توانیم به مردم اعلام کنیم که بخش قابل توجهی از این طرح ها به اتمام رسیده و بخش دیگر نیز در دست اقدام است.

رئیسی ادامه داد: سفر دوم ما به استان کردستان نیز پیگیری مصوبات سفر اول است و هم اولویت های جدید برای کردستان تعریف می شود تا زمینه توسعه یافتگی هر چه بیشتر کردستان فراهم شود.

وی یادآور شد: سفرهای من به استان ها، تابعی است از آنچه که باید انجام شده باشد و به میزانی به استان ها سفر می کنیم که مطمئن باشیم، کارها پیش رفته و خوشبختانه مسئولان استان کردستان بسیاری از کارهای دور اول سفر را پیش برده اند.

رئیس جمهور بیان کرد: در این سفر ۲ روزه امیدواریم در کردستان در برخی از شهرها حضور پیدا کرده و از طرح ها و پروژه ها بازدید داشته باشیم و با برگزاری جلسه پایانی با مدیران استان، گام بلندی در راستای توسعه یافتگی استان و رفع مشکلات مردم این استان که مردمی متدین و پایبند به اصول انقلاب هستند، برداریم.

کد خبر 2762652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha