محدودیت‌های سرمایه گذاری در استان‌های کمتر برخوردار برداشته شود

سرویس ایلام - معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه این وزارت در استان ایلام، ایجاد و راه اندازی صنایع پایین دستی و تبدیلی در استان و کشور را گره گشای مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: محدودیت‌های سرمایه گذاری در استان‌های کمتر برخوردار برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، صحبت‌الله رحمانی گفت: استان ایلام با این همه ظرفیت نیازمند سرمایه گذاری شرکتها و صندوق های بزرگ در حوزه صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی است.

وی افزود: هر گونه توسعه مستلزم همراهی صندوق های سرمایه گذاری و هماهنگی سازمانها و دستگاههای اجرایی بوده و لازم است برای توسعه استانهای محروم و کمتر برخوردار برخی از محدودیت‌های سرمایه گذاری برداشته شود.

نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور معاون امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت، گزارشی از وضعیت استان، جلسات و مصوبات شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان و اقدامات و خدمات این دستگاهها در دولت سیزدهم ارائه کرد.

کد خبر 2762407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha