کلاهبرداری میلیاردی با فروش سکه‌های تقلبی

سرویس کرمانشاه _ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو مجرم خبر داد که با فروش سکه‌های تقلبی مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از اصناف کرمانشاه کلاهبرداری کرده اند. 

به گزارش کردپرس؛ سردار "مهدی حاجیان" اظهار کرد: پس از ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی و شکایت تعدادی از زرگران کرمانشاه مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته و شخصی به آنها سکه  تقلبی فروخته، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل فروش سکه های تقلبی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 حاجیان ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از ۲۷ نفر به واسطه فروش سکه های تقلبی اعتراف و عنوان کرد که خودش سکه ها را از شخصی که ساکن یکی از استانهای شمال غربی است، خریداری کرده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در ادامه موفق به شناسایی آن فرد شده و در عملیاتی او را نیز دستگیر کردند که این متهم نیز پس از انتقال به کرمانشاه به جرم خود اعتراف کرد.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 2762340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha