دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با دبیر حزب بعث لاذقیه سوریه

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی در دیدار با هیثم اسماعیل دبیر حزب بعث لاذقیه سوریه، هدف از سفر به لاذقیه را توسعه روابط اقتصادی اعلام کرده گفت: شرکت‌های ایرانی آماده حضور و همکاری با فعالان اقتصادی لاذقیه سوریه هستند.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به اهمیت توسعه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، اضافه کرد: آذربایجان‌غربی همکاری ها با لاذقیه را در زمینه تولید، بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی گسترش خواهد داد.

او همچنین با توجه به زیر ساخت های گردشگری موجود در استان بیان کرد : توجه به امر گردشگری  می تواند کمک شایانی به معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دو استان نماید.

هیثم اسماعیل دبیر حزب بعث لاذقیه سوریه نیز در این دیدار آذربایجان غربی و لاذقیه را دو استان با ظرفیت های بالا دانست و افزود: همکاری های مشترک  زمینه ساز توسعه سرمایه گذاری خواهند بود و  لاذقیه با تمام توان در این همکاری ها اماده خواهد بود.

به گزارش کردپرس، استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه فعالیت ها و توسعه دیپلماسی منطقه ای و بین المللی در راس هیات تجاری از  استان به سوریه سفر کرده و ضمن بازدید از طرفیت ها و پتانسیل‌های تجاری این کشور با مسئولان سیاسی و اقتصادی سوریه دیدار و گفتگو می کند.

کد خبر 2762136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha