استاندار آذربایجان‌غربی: آماده همکاری و سرمایه گذاری با لاذقیه سوریه هستیم

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آماده همکاری با لاذقیه سوریه در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، حمل و نقل و بخصوص حمل و نقل دریایی هستیم.

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان امروز در ادامه سفر به سوریه و در دیدار با عامر هلال استاندار لاذقیه، با تاکید بر توسعه همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، افزود: با همکاری اتاق‌های بازرگانی ارومیه و لاذقیه می‌توان مسیر سرمایه‌گذاری‌های مشترک را هموار کرد.

او همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در آذربایجان‌غربی و لاذقیه، تصریح کرد: به دنبال استفاده از مشابهات فراوان به ویژه در حوزه کشاورزی و سرمایه‌گذاری در این بخش هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی به همکاری در بخش فرآوری محصولات کشاورزی نیز اشاره کرده و افزود: آذربایجان‌غربی آماده راه‌اندازی برخی از کارخانجات و ساخت ماشین‌آلات کشاورزی در لاذقیه می باشد.

عامر هلال استاندار لاذقیه سوریه نیز در این دیدار گفت: همکاری‌ها با آذربایجان‌غربی را در حوزه‌های مختلف گسترش خواهیم داد.

او  در این دیدار از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم سوریه در مبارزه با گروه های تکفیری و داعش در منطقه و همچنین کمک به زلزله زدگان قدردانی کرد.

کد خبر 2762134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha