از سرمایه‌گذاری جدید در ایلام حمایت می‌کنیم / طرح شهرک اربعین مهران در حال تدوین

سرویس ایلام - استاندار ایلام در دیدار با مشاور و دستیار مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: در راستای انسجام‌بخشی و خدمات‌رسانی منسجم، طرح شهرک اربعین برای اولین بار در کشور در استان ایلام و محدوده مهران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا با بیان اینکه طرح جامع تفصیلی این طرح به زودی تدوین می‌شود، اظهار کرد: در این شهرک محل احداث هتل و سایر امکانات و زیرساخت‌های لازم جانمایی شده است.

وی با استقبال از هر گونه سرمایه‌گذاری جدید در استان افزود: هماهنگی برای احداث مرکز جامع و دائم خدمات‌رسانی آستان قدس رضوی شامل رستوران، سالن غذاخوری، محل استراحت و درمانگاه در قالب شهرک اربعین در پایانه سپهبد شهید سلیمانی در دست پیگیری است. 

استاندار ایلام ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی برای احداث این مرکز در پایانه مرزی مهران ابراز امیدواری کرد تا اربعین سال آینده این مرکز جامع و دائم مورد استفاده قرار گیرد.

مشاور و دستیار مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه اعتبار اولیه برای احداث این مرکز تأمین شده است، گفت: تلاش می‌شود با حمایت مجموعه مدیریت استان این مرکز در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 2762120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha