ثبت ۱۷۴ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ استان ایلام

سرویس ایلام - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از ثبت ۱۷۴ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ استان خبر داد و گفت: تماس شهروندان با پلیس ایلام در این مدت رشد ۸ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ علی جمالوندی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به هم استانی های عزیز و همچنین اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی استان در شش ماهه اول سال جاری تعداد ۱۷۴ هزار و ۳۲۶ تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد تماس ۶۱ هزار و ۱۵۶ مورد خبر عملیاتی که نیازمند حضور پلیس در صحنه بوده که ۳۵ درصد از کل تماس ها را شامل می شود.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از مجموع تماس های برقرار شده با این مرکز ۶۵ درصد از تماس ها ارشاد و راهنمایی بوده که توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی های لازم به شهروندان ارائه شده است.

سرهنگ جمالوندی اظهار کرد: این حجم از تماس های مردم مومن و شریف استان ایلام با پلیس، نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که همین اعتماد مردم موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان را خواهد داشت و این اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به افزایش روزمره تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، اظهار کرد: تنوع و فراوانی مأموریت های فراجا، جمعیت و پیچیدگی جرایم، ماموریت های پلیس به منظور هدفمند کردن توان عملیاتی به دو بخش فوریتی و غیرفوریتی تقسیم بندی شده است.

وی در ادامه گفت: تفکیک ماموریت های ۱۱۰ به دو بخش فوریتی و غیرفوریتی، باعث حضور سریع، مؤثر و به موقع ماموران انتظامی در صحنه، افزایش هزینه جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان، هدایت توان عملیاتی فراجا به سمت نیازهای واقعی مردم به فوریت های پلیسی، بهره برداری از اطلاعات بالقوه مردمی در جهت تأمین اطلاعات مورد نیاز رده های مأموریتی انتظامی و بکارگیری پلیس های تخصصی با توجه به نوع تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ می شود.

این مقام انتظامی با بیان این که مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و رسیدگی به نیازهای حوزه نظم و امنیت عموم مردم است، عنوان داشت: با توجه به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۸۴ در ایلام برای افراد سخت گویش و ناشنوا، همشهریان عزیز می توانند به صورت پیامکی با ۱۱۰ تماس و ارتباط بگیرند.

کد خبر 2761694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha