کرمانشاه میزبان رویداد جهانی عکاسی «فتوواک 2023» 

سرویس کرمانشاه _ یکی از برنامه‌ریزان فتوواک در ایران، از برگزاری رویداد جهانی عکاسی «فتوواک 2023» در کرمانشاه خبر داد.

 به گزارش کردپرس «محمدرسول دولتیاری» لیدر و برگزار کننده این رویداد در کرمانشاه گفت: متقاضیان حضور در این رویداد تا چهارشنبه 12 مهر 1402 فرصت ثبت نام دارند.

 وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل و دوربین می‌توانند با ارسال پیامک به شماره‌ 09189463036 مقدمات ثبت‌نام خود را برای شرکت در فتوواک کرمانشاه انجام دهند و امید است که امسال با همکاری گسترده انجمن عکاسان کرمانشاه و حمایت هرچه بیشتر استانداری، شهرداری، اداره میراث فرهنگی، ارشاد اسلامی و ... این رویداد با کیفیت و شرایط بسیار بهتری برگزار شود.

 رویداد جهانی عکاسی «فتوواک 2023» در کرمانشاه پنجشنبه 13 مهرماه 1402 هم‌زمان با دیگر شهرهای جهان، با شروع در تکیه بیگلربیگی و در مسیر خیابان مدرس تا میدان فردوسی از ساعت 14 الی18:30 برگزار می‌شود.

 پس از سال های 1397 و 1398 این سومین مرحله برگزاری رویداد جهانی فتوواک در کرمانشاه می باشد.

 فتوواک چیست؟

 فتوواک یک برنامه‌ی عکاسی جهانی است که همه ‌ساله در یک روز از سال در سطح جهان برگزار می‌شود.

 طرح و ایده آن ابتدا توسط عکاس سرشناس اسکات کلبی ارائه شد و اکنون یک رویداد گسترده و شناخته شده می باشد.

در این روز عکاسان هر شهر به اتفاق هم با همراهی لیدر به عکاسی می‌روند و در آخر یک عکس از هر عکاس در سایت رسمی این برنامه آپلود می‌شود تا در سطح جهان بهترین عکس‌ها انتخاب و نسبت به مقامشان جوایزی را دریافت نمایند.

 موضوع عکاسی در این رویداد عکس های خیابانی و ثبت حال و هوای اجتماع و مردم در مسیر پیاده روی  می باشد.

هدف از برگزاری این رویداد در کرمانشاه علاوه بر شرکت عکاسان در مسابقه، ترویج فرهنگ عمومی، و معرفی هرچه بیشتر زیبایی ها و ظرفیت های فرهنگی وگردشگری کرمانشاه می باشد.

کد خبر 2761490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha