شکارچیان گردشگر زن فرانسوی را از یک گودال پیدا کردند

سرویس ترکیه - گردشگر زن فرانسوی با حالتی نیمه جان پس از سه روز گیر افتادن در یک گودال در حومه تکیرداغ پیدا شد.

به گزارش کردپرس، ماری لور 61 ساله که برای سفر توریستی از فرانسه به ترکیه آمده بود بعد از مدت سه روز از یک گودال در یک منطقه معدنی در حومه شهر تکیرداغ پیدا شد.  شکارچیانی که او را یافته بودند با احیای قلبی جانش را نجات دادند. توریست فرانسوی که نیمه جان بود برای درمان به بیمارستان منتقل شد.
 
به نوشته ژن نیوز، روز گذشته شکارچیانی که از نزدیک محل معدن در منطقه روستایی ینیس در منطقه چورلوی تکیرداغ عبور می کردند با شنیدن صداهایی متوجه شدند که یک زن در گودال گیر افتاده است. آنها زن را احیا کردند. 
 
پس از آن نیروهای ژاندارمری و اورژانس به محل آمده و او را از گودال خارج کردند. پس از بیرون آوردن این زن مشخص شد که او یک توریست فرانسوی به نام ماری لور است که برای سیاحت ترکیه از فرانسه راهی این کشور شده است و در کیف او یک نقشه راه برای سفر با پای پیاده قرار دارد. اما معلوم نیست که به چه دلیل سه روز تمام در این گودال افتاده است. ماری که با حالتی نیمه هشیار از گودال خارج شده بود برای مداوا توسط تیم های پزشکی به بیمارستان شهر تکیرداغ منتقل شد.

روزنامه سوزجو، در گزارشی نوشته است که این زن در اثر سقوط ا ارتفاع به داخل گودال دچار شکستگی در برخی استخوان هایش شده است.

این زن فرانسوی که به دلیل شکستگی‌های ستون فقرات و دنده‌ها تحت عمل جراحی قرار گرفته است، به دلیل مشکلات تنفسی همچنان با دستگاه نفس می کشد.

شکارچیان گردشگر زن فرانسوی را از یک گودال پیدا کردند

شکارچیان گردشگر زن فرانسوی را از یک گودال پیدا کردند


 
تحقیقات پلیس درباره این علل این حادثه ادامه دارد اما پلیس هنوز نتوانسه با این زن حرف بزند.

گفتنی است، برخی از شهروندان ترکیه در رسانه های مجازی مانند اکشی سوزلوک یکی از رسانه های محبوب ترکیه ای ها، پیدا شدن این زن در گودالی نزدیک به معدن را نشان دهنده «فعالیت جاسوسی» او دانستند. برخی نیز گفتند یک توریست چرا باید در منطقه معدن خارج از شهر گردش کند؟

در طی سال های گذشته اخبار مشابهی از توریست های خارجی که در ترکیه دچار حادثه می شوند، منتشر شده است اما این اخبار معمولا به دلیل درآمد کلان ترکیه از صنعت توریسم کمتر مورد توجه رسانه های این کشور اعم از رسانه های دولتی و رسانه های اپوزیسیون قرار می گیرند.

دو هفته پیش نیز توریست های کویتی در ترابزون هدف ضرب و شتم از سوی مردم قرار گرفتند و این خبر به جنجالی رسانه ای در رسانه های اجتماعی شهروندان عرب بدل شد.

کد خبر 2761326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha