شمار کشته های جشن پیروزی اردوغان در اورفا به دو تن رسید؛ 2 نوجوان 14 ساله جان باختند

سرویس ترکیه - دختر نوجوان 14 ساله کُرد که در جشن پیروزی اردوغان تیر خورده بود، پس از تحمل سه ماه درد و رنج جان باخت.

به گزارش کردپرس، کبری چوبان نوجوان 14 ساله ای که در جریان جشن‌های پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ماه می در اورفا، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، روز گذشته دوشنبه 25 سپتامبر جان خود را از دست داد.

به نوشته مزوپوتامیا، کبری 14 ساله در هنگام برگزاری مراسم جشن به مناسبت پیروزی اردوغان در انتخابات 28 می، هنگامی که تفنگ ها برای ابراز شادی شلیک هوایی می کردند، در محله ایوب نبی در منطقه ایوبیه اورفا، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد. 

کبری از سه ماه پیش تا کنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بیمارستان آموزشی و تحقیقاتی اورفا بستری بود و در این مدت سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفت. دختر نوجوان پس از 120 روز مبارزه برای ادامه زندگی، سرانجام روز گذشته جان خود ر از دست داد. 

کبری روز گذشته در زادگاهش اورفا به خاک سپرده شد.

گفتنی است، در جریان برگزاری جشن پیروزی اردوغان در اورفا، دست کم 5 تن مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که از میان آن ها دو نوجوان 14 ساله جان خود را از دست دادند.

پیش از کبری، امیرخان گرگیل نوجوان 14 ساله دیگری نیز که در همین جشن با شلیک گلوله مجروح شده بود، در تاریخ اول ژوئن در بیمارستانی در اورفا جان باخت.

رسانه های نزدیک به دولت ترکیه هنوز واکنشی به خبر جان باختن کبری نشان نداده اند.

کد خبر 2761246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha