تامین و توزیع ۹۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۹۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است.

جهانبخش نوکانی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، با بیان اینکه امسال ۱۰ هزار خانوار نفت سفیدسوز در استان از چرخه مصرف این سوخت حذف شد، گفت: این ۱۰ هزار خانوار با توجه به راستی آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز توسط شرکت و گازرسانی به روستاهای استان، از چرخه مصرف این سوخت حذف شدند.

وی اظهار کرد: عملیات ارسال و ذخیره سازی نفت سفید روستاهای استان از خرداد ماه سال جاری آغاز و تاکنون بیش از ۸۰ درصد از سهمیه ارسال شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان در سال زراعی جاری خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۹۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است.

نوکانی به ۲ هزار و ۴۱۰ بازدید کنترل کیفیت از مجاری عرضه سوخت منطقه کردستان در ۶ ماهه سال جاری اشاره داشت و ادامه داد: فرآورده عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال شده به مصرف  کنندگان، در هنگام خروج از تاسیسات انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در مجاری عرضه سوخت بر اساس استاندارد های تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می گیرد.

وی بازدید از مصرف کنندگان را در راستای توزیع سوخت بر اساس الگوها و سهمیه تعیین شده، جلوگیری از انحراف فرآورده، فعال بودن واحد تولیدی از لحاظ مصرف و میزان موجودی عنوان کرد.

کد خبر 2761178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha