فرهنگ و هنر مختص به مرکز و پایتخت نیست

سرویس ایلام - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای شرکت در اختتامیه جشنواره تئاتر طنز استانی «تی‌تالی» به ایلام سفر کرده است، عنوان کرد: مقوله فرهنگ و هنر تنها مختص به مرکز و پایتخت کشور نیست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه توسعه فعالیت های فرهنگی در همه جای کشور در حال گسترش است، تاکید کرد: شعار دولت سیزدهم برگرفته از بحث عدالت فرهنگی و مردمی سازی فرهنگ و هنر است به این معنا که همه نقاط کشور با هر گویش، نگاه و فاصله ای از مرکز کشور، این فرصت و ظرفیت را در اختیار داشته باشند تا بروز استعدادها در جای جای ایران اسلامی فراهم آید.

او گفت: مقوله فرهنگ و هنر نباید تنها مختص در مرکز و پایتخت کشور باشد و این نگاهی عادلانه نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه همه جای ایران پر از انسان‌های فرهیخته و هنرمند است، حضور خود در اختتامیه یک جشنواره استانی را ادای دین به همه هنرمندان اصیل در مناطق محروم کشور دانست و گفت: تلاش ما این است که برنامه دولت را با نگاه عادلانه در همه بخش ها قرار دهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه سال گذشته دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تعطیلی فرهنگ و هنر در کشور بود، اشاره کرد: حضور پرشور مردم ایلام در اختتامیه این جشنواره تئاتر به معنای حمایت عملی جامعه از برنامه های بخش فرهنگ است.

وی بار دیگر وعده داد: تمام پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر استان ایلام تا پایان دولت تکمیل خواهد شد.

کد خبر 2761086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha