انتشار نتایج اولیه استعلام مدارک داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ستاد انتخابات کشور طی اطلاعیه ای از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست، برای نتیجه استعلام اولیه مدارک خود به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

به گزارش کرد پرس، در متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است: «با عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، به آگاهی متقاضیان محترم داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند: برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، طی بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ تا ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۸ به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

همچنین متقاضیانی که تأییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی (با استفاده از شناسه پیگیری اخذ شده) از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت ۷ روز مجاز هستند.

متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تأیید قرار نگرفته باشد، می توانند اعتراض خود را در بازه زمانی مندرج در بند الف ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند. کلیه موارد فوق صرفاً از طریق رایانه قابل انجام است.

لازم به ذکر آنکه، متقاضیان مشمول بند «ج» پس از ثبت اعتراض، می توانند به مراجع مربوطه مراجعه و برای رفع نقص مدرک مورد نظر اقدام کنند. در صورت تأیید مدرک مورد نظر، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.

کد خبر 2761062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha