خودکشی جوان 18 ساله در حکاری؛ تنها در 9 ماه 21 مرگ بر اثر خودکشی در حکاری 

سرویس ترکیه - از آغاز سال جدید تا کنون دست کم  21 نفر در حکاری بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش کردپرس، رسانه های محلی جولمرگ (حکاری) در کردستان ترکیه، روز گذشته از جان باختن یک جوان 18 ساله در این شهر بر اثر خودکشی خبر دادند. بنا بر اخبار رسانه های کردستان ترکیه، تنها در طی 9 ماه از آغاز سال جاری میلادی تا کنون 21 تن در این استان بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده اند.

بنا بر گزارش جولمرگ خبر، جوان 18 ساله به نام ر-آغداغ در خانه خود در منطقه پهلوان جولمرگ اقدام به خودکشی کرد. با وجود انتقال آغداغ به بیمارستان مداخله های پزشکان بی اثر ماند و او جان خود را از دست داد. 

رسانه محلی حکاری آبجکتیو خبر، در گزارشی اعلام کرد که از آغاز سال جدید میلادی تا کنون 21 تن در استان حکاری بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده اند. بیشتر این افراد را جوانان و زنان تشکیل می دهند و شمار قابل توجهی از آنان از شهرستان شمزینان (شمدینلی) بوده اند.

 22.8 درصد از جمعیت جولمرگ را جوانان تشکیل می دهند و این استان یکی از جوان ترین استان های ترکیه است. با این حال جوانان این استان در سال های اخیر به شدت درگیر مشکلات مواد مخدر شده اند و گفته می شود که مصرف بیش از حد مواد مخدر یکی از عوامل افزایش خودکشی در میان جوانان حکاری است.

کد خبر 2760941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha