استاندار آذربایجان‌غربی: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز با نظارت سنتی ممکن نیست

سرویس آذربایجان‌غربی-استاندار آذربایجان‌غربی با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در پیرانشهر گفت: با نظارت های سنتی نمی توان با ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله کرد و دستگاه های متولی با جدیت در این زمینه با متخلفان برخورد کنند.

محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخودار شهرستان پیرانشهر اظهار کرد:سیاست دولت سیزدهم ایجاد توازن و توسعه عدالت اجتماعی بوده و در این راستا ارتقای شاخص های مناطق مختلف در دستور کار قرار دارد.در همین راستا آموزش و پرورش در راستای ارتقای سرانه آموزشی با جدیت وارد شود.

او در ادامه توجه به رشد و افزایش سرانه های توسعه ای در پیرانشهر را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: برای بهبود و افزایش سرانه ها باید طرح جامع شهری با افق بلندمدت دیده شود.

استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در پیرانشهر گفت: با نظارت های سنتی نمی توان با ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله کرد و دستگاه های متولی با جدیت در این زمینه با متخلفان برخورد کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود توجه به حل مشکلات و دغدغه های مردم را مورد تاکید قرار داد و  افزود: امروز دغدغه ارکان مختلف نظام و دولت سیزدهم، تامین مطالبات مردم بوده و مسئولان برای کمک رسانی به آنان و حل مشکلات منصوب شده اند و در این زمینه باید تمام تلاش خود را بکار گیرند.

معتمدیان با تاکید بر اینکه اگر هدف خدمت به مردم باشد،  برای حل مشکلات مردم بن بستی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: لازمه رفع مشکلات مردم، داشتن روحیه جهادی و خستگی ناپذیر برای خدمت به مردم است.برای رفع دغدغه ها و خدمت به مردم، وحدت و همدلی میان مسئولان استان موج می زند و در انجام کارها شاهد کار تیمی در استان هستیم.

در این جلسه طرح های محرومیت زدایی در حوزه های مختلف، پروژه های گازرسانی، مخابرات، دفع فاضلاب، آبرسانی و طرح های عمران شهری و روستایی بررسی شد.

 همچنین در این جلسه روند اجرای مصوبات عمرانی سفر شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان پیرانشهر نیز بررسی شد.

کد خبر 2760533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha