ظرفیت جامعه روحانیون و میراث فرصتی مغتنم برای تقویت وحدت ملی است

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ظرفیت جامعه روحانیون و میراث فرصتی مغتنم برای تقویت وحدت ملی است از این ظرفیت باید به نحو احسن بهره بگیریم.

به گزارش کرد پرس، سیدعزت الله ضرغامی در دیدار با امام جمعه سنندج، گفت: وحدت محوری ترین اصل در پیشرفت هر جامعه است و هر کسی میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند، از ما نیست.

وی خطاب به امام جمعه سنندج، اظهار کرد: درایت، رهنمودها، رویکرد وحدت بخش و موضع گیری  جامعه روحانیون استان و خاصتا امام جمعه سنندج موجب دلخوشی و نقطه امیدی است که همواره منجر به تقویت وحدت و خنثی کردن توطئه های دشمن شده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی در کشور بر محور ارزش های اسلامی است، افزود: ظرفیت جامعه روحانیون و میراث فرصتی مغتنم برای تقویت وحدت ملی است از این ظرفیت باید به نحو احسن بهره بگیریم.

ضرغامی ادامه داد: وحدت شیعه و سنی در کشور بر محور ارزش های اسلامی بوده و با هدف خنثی کردن توطئه های دشمنان روز به روز تقویت تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه درخواست و مطالبات مطرح شده را در هیئت دولت مطرح و اجرای آن را اولویت برنامه ها قرار می دهیم، یادآور شد: کردستان استان مهمی برای کشور است و مردم غیوری دارد نگاه ویژه ای به این استان در دولت وجود دارد.

حمایت از صنعت گردشگری کردستان بیکاری استان را کاهش می دهد

امام جمعه سنندج نیز در این دیدار بیان کرد: حمایت از صنعت گردشگری استان، می تواند مشکل بیکاری بسیاری از جوانان کردستان را حل کند.

ماموستا فایق رستمی، کردستان را نماد وحدت و برادری در کشور دانست و گفت: شهدای کردستان نمود عینی مجاهدت های خاموش هستند و مردم این دیار همواره بدون هیچ ترس و خوفی در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند.

وی، کردستان را سرزمین طبیعت های بکر و سرشار از پتانسیل های گردشگری توصیف کرد و افزود: حمایت از صنعت گردشگری استان، می تواند مشکل بیکاری بسیاری از جوانان کردستان را حل کند.

کد خبر 2759990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha