بازدید وزیر میراث فرهنگی از پروژه هتل شادی ۲ سنندج

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر خود به استان کردستان از پروژه نیمه تمام هتل شادی ۲ سنندج بازدید کرد.

به گزارش کرد پرس، عبدالحمید حمیدی سرمایه گذار پروژه هتل شادی ۲ سنندج امروز شنبه چهارم شهریور ماه در حاشیه بازدید وزیر میراث فرهنگی از این پروژه، گفت: هتل شادی ۲ سنندج توسط بخش خصوصی، در مساحت ۳ هزار مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در ۱۰ طبقه در حال احداث است.

وی افزود: این هتل ۴ ستاره دارای ۶۴ اتاق، ۲۰۰ تخت و امکاناتی از جمله رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات است و با بهره برداری از آن برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

سرمایه گذار پروژه هتل شادی ۲ سنندج اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر تأمین شود تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و وزیر فرهنگ برای تأمین این میزان اعتبار قول مساعد دادند.

سیدعزت الله ضرغامی همزمان با هفته دولت به منظور بازدید از چند پروژه شاخص گردشگری و بررسی وضعیت مرز باشماق مریوان در استان کردستان حضور یافت.

وی در نخستین گام از سفر خود به کردستان، از پروژه هتل شادی دو سنندج بازدید کرد و پس از آن از مجتمع گردشگری الماس غرب این شهرستان بازدید خواهد کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سفر یک روزه خود به این استان، عازم شهرستان مریوان می شود و ضمن حضور در مرز بین المللی باشماق مریوان، در جریان روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار می گیرد.

حضور در منطقه جهانی هورامان و بازدید از اقامتگاه های بوم گردی و کارگاه های صنایع دستی از دیگر برنامه های وزیر میراث فرهنگی در استان کردستان است.

کد خبر 2759976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha