استقرار دومین جایگاه سیار عرضه نفتگاز در شهر مرزی مهران / کاهش محدودیت کارت‌های آزاد داخل جایگاه‌ها

سرویس ایلام - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از کاهش محدودیت کارت‌های آزاد سوخت در جایگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، پرویز ایدون گفت: در راستای ‏‏سوخت‌رسانی مطلوب و بدون وقفه به ناوگان حمل و نقل و زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، دومین جایگاه سیار عرضه نفتگاز در مجاورت جایگاه سی ان جی شهرداری مهران و روبروی پارکینگ شهرداری،  دارای ۲ نازل و با ظرفیت ۲۴ هزار لیتر نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: این جایگاه صرفاً جهت ارائه سوخت به اتوبوس های درون شهری است که در شهر مهران مشغول جابه جایی زوار از پارکینگ ها به پایانه مرزی هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام خاطرنشان کرد: در راستای تأمین سوخت زوار اربعین در شهر مهران طبق برنامه ای که داریم ۶ جایگاه سیار را نصب و راه اندازی می کنیم، اولین جایگاه نصب شده، دومین جایگاه فردا نصب می شود، سومین جایگاه روز یکشنبه و سه جایگاه دیگر روز دوشنبه در شهر مهران نصب و راه اندازی می شود.

ایدون گفت: شرکت ملی پخش این آمادگی را دارد که جایگاههای سیار را تا سقف ۱۰ جایگاه افزایش دهد، سوخت رسانی به زوار در شهر مهران توسط ۳ جایگاه ثابت و ۶ جایگاه سیار انجام می شود. 

وی افزود: زواری که به استان ایلام مراجعه می کنند و با توجه به احتمال اینکه سهمیه کارت خود را در مسیر استان‌های کشور به اتمام برسانند ما برنامه داریم که محدودیت کارتهای آزاد داخل جایگاه‌ها را کم کنیم و در همه جایگاه‌ها و حداقل هر سکو یک کارت آزاد در اختیار آن‌ها قرار دهیم که هیچ زائری با مشکل سوخت مواجه نشود.

کد خبر 2759730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha