سرپرست فرمانداری دیواندره معارفه شد

در حکمی از سوی استاندار کردستان، سید جواد حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری دیواندره منصوب شد.

به گزارش کردپرس، غروب امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان مراسم تودیع و معارفه فرماندار دیواندره برگزار شد. در این آیین از زحمات سیدطاهر حسینی تقدیر و سید جواد حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری دیواندره انتخاب شد.

مهدی رمضانی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات فرماندار شهرستان دیواندره گفت: ایام در گردش است و هر آمدنی رفتنی دارد. سید طاهر حسینی فرمانداری در میدان و باکیفیت بود و مدیری توانمند از بدنه مردم دیواندره و نیروهای انقلابی بود. در بحث آب که جدیدترین موضوع دیواندره بود تمام مدیران ذیربط را پای کار آورد. اما همیشه یکسری آدم هایی هستند که فضا را بهم بریزند. شرایط سختی بود نباید این اتفاق می افتاد اینهم از گذشته بود که وضعیت آب چنین شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان ادامه داد: با همه مشکلات اتفاقات خوبی در دیواندره افتاد. اقداماتی آغاز شده که باید تداوم پیدا کند و شورای اداری نیز به فرماندار جدید کمک برسانند. در بحث انتخابات نیز همیشه دیواندره مشارکت پرشوری داشته است و مردم این شهرستان بر گردن مسئولان و نظام، دین دارند.

وی افزود: از همه دوستان و فرماندار جدید انتظار داریم کار جهادی، توام با برنامه و باکیفیت انجام داده شود. ما مدیر ساعتی نمی خواهیم ما مدیری می خواهیم که 24 ساعته باشد ما نیاز به کار داریم. کسی نمی تواند با این سبک کار کند می تواند اعلام کند و جای خود را به فرد دیگری بدهد.

سید طاهر حسینی سکان هدایت فرمانداری دیواندره را به مدت 18 ماه بر عهده داشت. سید جواد حسینی نیز به مانند فرماندار اسبق از نیروهای آموزش و پرورش است و سال ها ریاست شورای نگهبان شهرستان را برعهده داشته است.

کد خبر 2759693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha