عملکرد رسانه ها باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

استاندار کردستان گفت: رسانه های کردستان باید بر مدار دین و شریعت و هم تراز با داشته های انقلاب اسلامی ایران فعالیت داشته باشند.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه رسانه، تراز انقلاب هدف را توجیه نمی‌کند، گفت: این ارزش بزرگ کار رسانه ای خبرنگارانی است که در گستره جمهوری اسلامی متعهدانه کار می کنند.

وی اظهار کرد: در تعریف رسانه در تراز انقلاب اسلامی رسانه ای که در عین توانمندی و کارزار فعالیت رسانه های دنیا از چارچوب دین خارج نمی شود، در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد.

استاندار کردستان افزود: شاید در بسیاری از ساختارها مانند نهادهای نظامی، امنیتی و رسانه‌ای کشورمان با دنیا مشترک باشد، ولی تمایز رسانه‌های ما، فعالیت در چارچوب دین و شریعت است.

زارعی کوشا ادامه داد: رسانه‌های این استان متعهد و دلسوز بوده و خبرنگاران کردستانی در عین توانمندی و اعتماد به نفس، در کازار رسانه‌ای جدی دنیا از چارچوب دین خارج نمی شوند.

وی یادآور شد: هنر رسانه خلاق، مبتکر و انقلابی است در این است که کار خود را آنچنان انجام دهد که موثر واقع شود و بتواند رسانه دشمن را شکست دهد.

کد خبر 2759424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha