اجرای ۸۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در کردستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در ۴ ماهه ابتدایی امسال ۸۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در نقاط شهری و روستایی شهرستان های مختلف استان اجرا شد.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد گفت: اجرای این اقدامات با هدف ایجاد زیرساخت های مناسب آب و فاضلاب صورت گرفته و همچنان در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی افزود: شرکت آبفا کردستان همواره اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب را در دستور کار قرار دارد و این رویه را همچنان ادامه می دهد که این امر زمینه خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر و در نتیجه رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۵ هزار کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در مجموع در استان وجود دارد که علاوه بر نیاز برای ارتقا و افزایش این میزان، اصلاح مستمر این خطوط با توجه به فرسودگی های و با هدف جلوگیری از شکستگی ها در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

فرهاد ادامه داد: با توجه به وجود ۵۶۰ هزار مشترک در دو بخش شهری و روستایی در استان تلاش برای خدمات رسانی شایسته به این میزان جمعیت کار جهادی و شبانه روزی را می طلبد که این مهم در شرکت آبفا کردستان اولویت و سرلوحه کار ما است.

کد خبر 2759401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha