اقدامات، دستاوردها و واقعیات انقلاب به خوبی بیان و تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه اقدامات، دستاوردها و واقعیات به خوبی بیان و تبیین شود، گفت: گر چه مشکلاتی در سطح جامعه است اما همه آنها که ناشی از کم کاری مسئولان نیست.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، با اشاره به اینکه کشور ۸۵ میلیون نفر جمعیت دارد و تنها ۴ میلیون کارمند هستند، گفت: مشکلات عمقی در کشور وجود داشته که با جهاد تبیین خنثی می شود.

وی فرار نخبگان در کشور را تکذیب کرد و اظهار کرد: ۱۲۰ هزار استاد دانشگاه و خیل عظیمی از نخبگان در سطح کشور فعالیت دارند که متأسفانه اینها دیده نمی شود.

نمایندهولی فقیه در کردستان «صبور بودن، سعه صدر داشتن و دوری از کسالت» را از ویژگی های بارز نیروهای شورای هماهنگی تبلیغات داست و افزود: نباید خسته بنشینیم چرا که خستگی انسان را از پا در می آورد و مانع تحقق اهداف خواهد شد.

حجت الاسلام پورذهبی از مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خواست که «خلاقیت، ابتکار و نوآوری» را در اولویت قرار دهند چرا که نحوه برگزاری مراسمات ورود و خروج تکراری است.

وی با پیشنهاد اینکه نرده های جدا کننده صف مسئولان از مردم و جایگاه مدیران در مناسبت ها برداشته شود و جای مردم نیز کنار خودِ مردم باشد، ادامه داد: از برگزاری جلسات بدون برنامه و تکراری و طولانی پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: در برخی از مناسبت ها به خاطر طولانی شدن زمان سخنرانی، مردم خسته شده و از جمع رفته اند که این ناخوشایند است.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه انقلاب شده است که راه ها باز شود، بیان کرد: انتظار می رود در برگزاری جلسات، راه به روی مردم بسته نشود و همه کنار هم و در کف میدان در مناسبت ها حضور پیدا کنیم.

کد خبر 2759203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha