مردم بزرگترین منبع و تولید قدرت انقلاب اسلامی هستند

فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام راحل است، گفت: مردم بزرگترین منبع و تولید قدرت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در دیدار مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان، گفت: شورای تبلیغات اسلامی بر اساس نیاز و ضرورت در ۱۲ مرداد تشکیل شد و خوشبختانه منشا خیر و برکات زیادی بوده و نقش مهمی در وحدت جامعه و اتحاد ملت های مسلمان ایفا کرده است.

وی افزود: این شورا کارنامه موفقی در راستای زنده نگه داشتن ایام الله های مختلف در سطح کشور و استان داشته و با وجود کمبود نیرو به شکل شبانه روزی تلاش و خروجی قابل قبولی در انجام رسالت های خود داشته است.

فرماندار شهرستان سنندج اظهار کرد: ویژگی مردمی بودن شاخص انقلاب اسلامی را در نوع خود به یکی از منحصربه فردترین انقلاب ها در عصر کنونی تبدیل کرده است.

عسکری ادامه داد: اگرچه ایران امروز در زمینه نظامی به جایگاه رفیعی در عرصه بین الملل دست پیدا کرده است، اما بزرگترین منبع قدرت و تولید قدرت انقلاب اسلامی مردم هستند.

وی یادآور شد: این مردم بودند که دشمنان را عقب راندند که نمونه بارز آن  را در اتفاقات سال گذشته و راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن دیدیم.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: دستگاه های متولی حوزه فرهنگ در استان برنامه های فرهنگی را دنبال می کنند که در یک راستا نیست و این نیازمند یک سیاست گذاری واحد فرهنگی در سطح استان است.

کد خبر 2759201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha