نهضت احیای واحدهای راکد در کردستان آغاز شده است

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: نهضت احیای واحدهای راکد در استان آغاز شده و خوشبختانه با تقویت و حمایت از تولید استان انتظار می رود واحدهای راکد در آینده نزدیک احیا شوند.

به گزارش کرد پرس، علی نوری در حاشیه بازدید از واحد تولیدی ماشین سازی و ادوات کشاورزی در دیواندره، گفت: وظیفه مسئولان حمایت همه جانبه از تولید کنندگان است و تقویت واحدهای خرد و احیای واحدهای راکد نیز به جد باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امسال خوشبختانه در بیانات مقام معظم رهبری یک سویه آسیب شناسی به خوبی دیده شده و آن هم رشد و حمایت از  تولید است.

سرپرست معاون امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: ورود به بحث های حمایتی ضروری است تا بتوانیم موانع تولید را از مسیر کار حذف کنیم و انتظار می رود تاکیدات رهبری به خوبی در برنامه ریزی ها و اهداف مسئولان دیده شود.

نوری با اشاره به اینکه در بحث تولید در استان با توجه به ظرفیت های پیش رو باید قدم های مثبتی برداشته شود، ادامه داد: واحدهای بزرگ تولیدی باید با چند بانک کار کنند تا بانک ها هم پوشانی داشته باشند و بتوانند در بحث گرفتن تسهیلات حمایت های لازم را دریافت کنند.

وی یادآور شد: بحث زنجیره ارزش باید در استان ترویج داده شود تا ارزش افزوده تقویت شود چرا که کردستان در تمامی حوزه ها ظرفیت دارد.

سرپرست معاون امور اقتصادی استاندار کردستان بیان کرد: واحدهای تولیدی باید از ظرفیت تولید داخلی استفاده کنند تا از تولید داخلی حمایت شود و هزینه ها برای تولید کننده نیز کاهش یابد.

نوری گفت: حمایت از تولید و تولید کننده می تواند اشتغال زایی را به دنبال داشته باشد و یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری اشتغال زایی به خصوص در استان هایی مانند کردستان است.

کد خبر 2758950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha